سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
قصر کاغذی
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, توسط تکتم |

 


تو كيستي كه در دل من جاري شدي


در بين چشمانم شب و روز


تو كيستي كه همه فكرم را به خود مشغول كردي


و آتش را در بين دندهاي سينه ام روشن كردي


و شايد تو كسي باشي كه مرا خوشبخت ميكني


و شايد تو كسی باشي كه مرا آرام و راحت ميكني


وشايد تو كسي باشي كه به من ظلم ميكني


مرا غذاب ميدهي مرا ميگرياني


وای از درد اندوه


ای درازی شبهایم وای از درد اندو


تو كيستي


دور گردان نگاه هايت از چشمان من


ديگر از ضعفهايم در مقابلت خجالت ميكشم


نه اي عمر من بيا مرا در آغوش بگير


مرا گیج و دیوانه کن


ارزو می کنم که وارد قلبت شوم


وبدانم چگونه به من فكر ميكند


اي كاش مرا دوست بدارد طوري كه من دوستش دارم


اي نزديكتر از روحم نسبت به من

 

 



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت13:33---1 بهمن 1392
پروردگارا! به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند، گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غمم را نخوردند، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند، محبت کنم به کسانی که محبتی در حقم نکردند، عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
<

پیچک

script type='text/javascript' >document.write ("");